miserabilism

music gets the best of me, but you get the rest of me
14 november, 2006
Kärlekens ABC


Det är bara sånt man borde göra när man egentligen borde göra när man borde sova för länge sedan eftersom man ska upp tidigt och åka på konferens om alldeles för få timmar.

Trevor Horn. Förstås. Det var ju han som en gång producerade ABC:s underbara "The Look of Love" för 24 år sen. Nu när Futureforce gör en egen version av det blir poptrance med precis lagom mycket stänk eurobeat-stomp. Dessutom kan jag någonstans inte låta bli att tänka på t.A.T.u. när jag hör Karen Danzing ta Martin Frys plats.

Det är väl på något sätt alldeles självklart logiskt, antar jag.


Futureforce feat. Karen Danzing "The Look of Love"

Etiketter: ,

posted by miserabilism @ 00:12  
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home
 

© 2006 miserabilism | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
lonely girl dekorbild
 

Web This Blog
Om mig


Namn: miserabilism
E-post: miserabilism@gmail.com

Mer information

Senaste inläggen
Arkiv
Här skriver jag också
Länkar
Prenumeration