miserabilism

music gets the best of me, but you get the rest of me
02 november, 2006
Art of trance
Moments in Love

Man kanske skulle kunna tro att jag gått in i Art of Noise-väggen efter att ha levt med gruppen mer eller mindre konstant, dygnet runt, i över en vecka som del i min stora Art of Noise-special på dagensskiva.com. Nejdå. Det kan aldrig bli för mycket.

Just bara därför, och eftersom jag borde sova nu, blir det en trance-version av en av gruppens bästa låtar, b-sidan "A Nation Rejects", gjord av Snowstorm. Den, och fler, finns på tributsamlingen som hetat "The Abduction of the Art of Noise", men eftersom det numer finns en kommersiell samling med samma namn verkar den här ha bytt namn till "The HeArt of Noise". Go figure.


Snowstorm "A Nation Rejects (Colour Climax Mix)"

Samlingen "The HeArt of Noise"/"The Abduction of Art of Noise" bjuder på fler låtar

Etiketter: ,

posted by miserabilism @ 01:39  
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home
 

© 2006 miserabilism | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
lonely girl dekorbild
 

Web This Blog
Om mig


Namn: miserabilism
E-post: miserabilism@gmail.com

Mer information

Senaste inläggen
Arkiv
Här skriver jag också
Länkar
Prenumeration