miserabilism

music gets the best of me, but you get the rest of me
27 oktober, 2006
Get down Friday night
Shiny Gina balls


Att ta sig hem genom H-stormen var sådär roligt. På många sätt. Särskilt när man cyklar. Det som gjorde att jag orkade hela vägen hem var att jag hade sällskap av Gina G. Ja, hon med "Oooo Aaah (Just a Little Bit)". Okej, inte i sällskap, men väl i lurarna. Fyra gånger på raken. Nästan som gjord för min restid. Jag fick några konstiga blickar när jag log åt ingenting samtidigt som regnet hamrade ner över min sorgligt vattenuppsugande jacka.

Men hej. Så lyssnade de säkert på något tråkigt. Eller ingenting alls.

Pulserande basgång? Check. Försiktiga du-daah-keyboard? Check. Wacka-wacka-gitarr? Check. Fyr-fyra med väs-hi-hat? Check. Sprudlande stråkar? Check. Snygga break? Check. Kanonbra? Check.

Den här veckan är nog officiellt Moto Blanco-vecka nu.


Gina G "Tonight's the Night (Moto Blanco 12" Mix)"

Etiketter:

posted by miserabilism @ 17:57  
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home
 

© 2006 miserabilism | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.

 
lonely girl dekorbild
 

Web This Blog
Om mig


Namn: miserabilism
E-post: miserabilism@gmail.com

Mer information

Senaste inläggen
Arkiv
Här skriver jag också
Länkar
Prenumeration